V živo na SK: Ta vikend za prvo odbojkarsko lovoriko

Gregor Wernig

Danes se bo v Kanalu začel pokalni finale, na katerem se bodo po štiri najboljše moške in ženske ekipe v letošnjem tekmovanju podale v boj za prvo lovoriko v tej sezoni. Branili jo bodo odbojkarji ACH Volleyja Ljubljana in odbojkarice Nove KBM Branik. Vse obračune si v živo oglejte na Sportklubu.

Zaključni turnir najboljše četverice se bo začel nocoj z ženskimi polfinalnima tekmama, kot prve pa bodo na parket stopile odbojkarice Nove KBM Branik in Calcit Volleyja II, ki se bodo za prvo finalno vstopnico pomerile ob 17:00, sledil bo še obračun med Calcit Volleyjem in GEN-I Volleyjem (v živo na SK 1).

Izjave iz vseh štirih taborov, ženske:

Samo Miklavc, trener Nove KBM Branik: “Za nas je pomembno, da smo v zadnjem tednu kompletirali ekipo in da imamo na voljo vse igralke. Zaključni turnir je pač zaključni turnir in mislim, da nekih izrazitih favoritinj ni. Oba polfinala bosta zanimiva, finale bo zgodba zase. Zagotovo računamo, da se bomo uvrstili v finale in potem čakali na zmagovalca med GEN-I Volleyjem in Calcit Volleyjem. Smo aktualni pokalni zmagovalci in s tako miselnostjo odhajamo na turnir. Nadejam se dobre igre in na koncu tudi uspešnega rezultata.”

Franci Obolnar, trener Calcit Volleyja II: “Visok sobotni poraz na prvenstveni tekmi v Mariboru ni bil toliko posledica tega, da smo v zadnjem obdobju v le nekaj dneh odigrali šest tekem – tu mislim tudi na tiste v mladinski in kadetski kategoriji -, kot v kakovostni razliki. Za nameček tudi nismo bili v polni zasedbi. Vsaka igralka iz prve postave, ki manjka, se nam še kako pozna. Vsekakor smo z uvrstitvijo na zaključni turnir presegli svoje cilje, vendar to ne pomeni, da bomo v Kanal šli samo na izlet. Prvi cilj bo odigrati dobro tekmo, s čim manj napakami, zavedamo pa se, da čeprav je žoga okrogla, bo težko presenetiti Mariborčanke. Z izjemo Sare Sitar, ki ima zvit gleženj in se nam bo pridružila šele po novem letu, so druge igralke zdrave. Predvsem si želim, da dekleta ne bodo imela treme in da bodo igrala sproščeno.”

Gregor Rozman, trener Calcit Volleyja: “Na nedavni prvenstveni tekmi je bil GEN-I Volley boljši nasprotnik. Mi smo naredili preveč lastnih napak in to tako na servisu kot v samem polju, ob takšnem številu napak pa je proti ekipi, kot jo imajo letos Novogoričanke, nemogoče zmagati. Ampak te stvari smo proučili, nanje se pripravljamo in želimo, da bo tekma v Kanalu drugačna. V zadnjem obdobju smo veliko pozornosti namenili obnovi telesne pripravljenosti, kar se nam je na zadnjih tekmah nekoliko poznalo, toda že proti Aachnu so dekleta delovala bolj sveže kot na tekmah proti Formuli Formis in SIP Šempetru. Nekako razmišljamo v tej smeri, da bo vrhunec ravno v petek, ko se bomo morali osredotočiti na red v svoji hiši in tu bomo morali narediti največji korak, če se bomo želeli uvrstiti v finale. Novogoričanke so z Isabel Petro Kovačić zdaj zagotovo še močnejše, vendar se na to ne smemo ozirati. Ena od napak na naši prvi letošnji medsebojni tekmi je bila tudi v tem, da smo veliko preveč razmišljali o njihovem načinu igre, njihovih najmočnejših igralkah, premalo pozornosti pa smo posvečali nam samim. To skušamo zdaj spremeniti.”

Vasja Samec Lipicer, trener GEN-I Volleyja: “Petkov polfinale predstavlja prvi vrhunec naše sezone. Prihajamo v tem momentu v dobri fizični in mentalni formi. Naša sezona zagotovo ne bo odvisna od zmage ali poraza v petek, seveda pa si, kot vsak športnik, ki tekmuje, želimo zmagati. Pričakujem trdo tekmo s strani Kamnika. Kot sem povedal že po prvenstveni tekmi, takrat Kamničanke niso igrale na svoji ravni. V Kanalu bodo pokazali, kakšne so njihove kvalitete. Mi smo na to pripravljeni in z veseljem pričakujemo jutrišnji dvoboj.”

V soboto bosta v Kanalu na sporedu obe polfinalni srečanji moških. Ob 15:30 bo Calcit Volley igral proti Črnučam, ob 18:30 se bo začela tekma med ACH Volleyjem Ljubljana in Salonitom Anhovo (v živo na SK 2).

Izjave iz vseh štirih taborov, moški:

Marko Brumen, trener Črnuč: “V ekipi Črnuč se zavedamo, da smo v primerjavi s preostalimi udeleženci finalnega turnirja ‘odbojkarski palčki’ in da zaradi tega ne bi smeli imeti prevelikih ambicij. Nedvomno pa smo v zadnjih krogih prvoligaškega tekmovanja odigrali nekaj dobrih setov, proti Calcitu pa smo celo zmagali. To nam daje določeno samozavest in tudi zato smo vsi v klubu trdno odločeni, da na polfinalni in morebitni finalni tekmi pokažemo največ, kar trenutno zmoremo. Kam nas bo to pripeljalo, pa bomo videli v Kanalu.”

Aleš Hribar, trener Calcit Volleyja: “Za nami je 14-urna pot s Finske, ostali smo tudi brez enega treninga, ampak je situacija vseeno boljša, kot je bila lani. Zadovoljen sem tudi z igro, ki smo jo prikazali v Kuopiu. Večinoma smo igrali dobro. Nekaj napak se je še pojavilo, delno tudi kot posledica nepoznavanja dvorane, imam pa občutek, da je forma v vzponu. Vendar je zdaj ta tekma že za nami, zdaj razmišljamo le o Črnučah. V prvenstvu smo se enkrat že opekli, smo pa po tej tekmi oboji začeli igrati bolje. Mi smo se spustili na realna tla, oni pa so dobili krila in mislim, da po tej tekmi igrajo bolje. Polfinale pokala bo nova tekma, v kateri bomo v vlogi favorita, kar pa bomo morali potrditi na igrišču. Dejstvo je, da Marko Brumen veliko bolje pozna naše igralce, kot jaz njihove, vendar sem bil z nekaterimi od njih na različnih reprezentančnih akcijah, zato kakšnih presenečenj ne pričakujem. Mislim, da bo šlo bolj za stvar navdiha, želje, kdo si bo bolj želel zmage. S kom bomo igrali v morebitnem finalu, je popolnoma nepomembno. Najprej moramo premagati Črnuče in tudi vsa pozornost je od tekme na Finskem usmerjena v ta obračun.”

Igor Šimunčić, trener Salonita Anhovo: “V vsakem primeru je organizacija zaključnega turnirja v Kanalu sijajna priložnost za našo ekipo, da pokaže vse, kar zna. Po drugi strani že od septembra vemo, da v polfinalu igramo s prvimi nosilci pokalnega tekmovanja, z ACH Volleyjem. Favorit je tako znan, a mi bomo igrali na vso moč in bomo poizkušali pripraviti presenečenje. Osredotočili se bomo na prvo tekmo. Upam, da bomo v soboto prikazali dobro igro in če bo tak tudi rezultat, bomo srečni.”

Andrej Urnaut, trener ACH Volleyja Ljubljana: “Smo aktualni državni prvaki, branimo tudi pokalno lovoriko, ki jo zato seveda znova želimo osvojiti. Zavedamo pa se, da moramo najprej premagati Salonit, kar pa ne bo lahko. Moramo igrati takšno odbojko, kot smo jo prikazali na torkovi tekmi Lige prvakov proti Zenitu. Najprej se je potrebno izkazati v polfinalu, nato pa bomo razmišljali dalje.” (vir izjav: OZS)

Finale deklet bo v nedeljo ob 17:00, finale moških pa v nedeljo ob 20:00 (v živo na SK 1). Vse obračune iz Kanala si v živo oglejte na programih Sportkluba, v nedeljo tudi s studijskim delom in podelitvijo zmagovalcem v obeh konkurencah.