Fight Channel postaja del United Media

SK Fight 10. Apr 201712:29 > 12:35
Getty Images

Sinonim za borilni šport v regiji, specializirani program Fight Channel, je postal del podjetja United Media, ki širi svoj portfolio najatraktivnejših športnih programov. Poleg najbolj gledanega Sportklub programa, je zdaj tu tudi Fight Channel z novo sezono UFC–ja.

Zahvaljujoč dveletni pogodbi s to najhitreje rastočo borilno organizacijo na svetu, bodo gledalci Fight Channela lahko spremljali vse UFC borbe, kar je več kot 40 dogodkov v živo na letni ravni. UFC kot glavni promotor MMA borb že več kot 20 let združuje najbolje rangirane zvezde tega športa in polni največje svetovne arene in stadione.

24-urni program Fight Channela ponuja tudi več kot 100 prenosov dogodkov drugih prestižnih borilnih organizacij, med katerimi so tudi Bellator, Glory World Series in FFC. Program prav tako razpolaga z bogatim arhivom legendarnih tekmovanj, kot so It’s Showtime, King of the Cage in Cage Rage. Poleg svetovnih dogodkov, promovira ter razvija domačo in regionalno borilno sceno, ponuja pa tudi poučne vsebine v obliki številnih dokumentarnih filmov.

Ustanovljen pred šestimi leti, je Fight Channel po svoji vsebini edinstven v Evropi, na svetu pa je le še nekaj podobnih. “Zelo sem srečen, ker s tem dobivamo moč United Medije, saj zdaj lahko Fight Channel, ki že zdaj nima konkurence v Evropi, plasiramo na svetovno tržišče, na katerem bo zagotovo postal eden vodilnih programov tega žanra,” je dejal Orsat Zovko, direktor Fight Channela.

Ob programih N1, Cinemania, Lov in ribolov, Grand, Ultra, Mini Ultra, Bambino, Orlando in ob pahljači športnih programov Sportkluba, zdaj svojo ponudbo bogatimo s prestižnim programom, ki je specializiran za borilne športe. Kot del našega regionalnega podjetja, bo Fight Channel imel finančno podporo za dodatna vlaganja v sam program, hkrati pa je dobil priložnost, da lahko razširi poslovanje z atraktivnimi prenosi v živo in nadčasovnimi arhivskimi vsebinami,” je dejala Aleksandra Subotić, direktorica podjetja United Media.