Imola – 5 stvari, ki jih velja izpostaviti pred drugo dirko!

Avtomoto 13. Apr 202112:30 > 12:31 0 komentarjev
Lewis Hamilton Max Verstappen
ALBERT GEA REUTERS

Po razburljivem začetku nove sezone Formule 1 v Bahrajnu nas ta teden čaka dirka za VN Emilije Romanje v Imoli. Vsekakor lahko pričakujemo nadaljevanje ostre borbe Lewisa Hamiltona in Maxa Verstappna. Prvo 'rundo' je dobil Britanec, kako bo tokrat?

Red Bull je že na testiranjih napovedal, da bo letošnja sezona zelo zanimiva, dobro formo pa potem potrdil na vseh treningih in tudi v kvalifikacijah pred dirko v Bahrajnu. Zadnji so se vseeno smejali pri Mercedesu, kjer so slavili zmago aktualnega svetovnega prvaka Lewisa Hamiltona.

Formulo 1 lahko v novi sezoni spremljate samo na Sportklubu!

Ta konec tedna se bo karavana Formule 1 drugo leto zapored ustavila v Imoli, kjer bo bo Max Verstappen zelo motiviran, da se Hamiltonu maščuje za kontroverzen poraz na prvi dirki.

V Italiji bo tako zelo vroče, zmagovalca pa je težko napovedati. Za vas smo izpostavili pet glavnih stvari, ki jih prinaša VN Emilije Romanje.

Mercedes vs Red Bull – drugi del

Red Bull se je z dobrim delom po koncu prejšnje sezone pričakovano približal Mercedesu. Srebrne puščice bodo sicer v Imoli, kjer bodo hitrosti še bolj ekstremne kot v Bahrajnu, dodatno ranljive. Prav zato je lahko Verstappen pred drugo dirko sezone zelo samozavesten.

Na dirki v Bahrajnu je Hamilton slavil tudizaradi boljše taktike, smo pa videli, da je mladi nizozemski dirkač letos veliko bolj enakovreden. Lani je bilo v Imoli zelo napeto, prav na tem dirkališču pa je bil Verstappen najbolj konkurenčen. Britanski šampion je lani s taktiko prehitel svojega moštvenega kolega Valtterija Bottasa, Verstappna pa je na koncu onemogočila težava z gumo, ki ga je prisilila v odstop.

Številni pričakujejo, da bi lahko Red Bull letos slavil v Imoli, tudi mi pa smo prepričani, da bo v Italiji zelo vroče. Zelo nevaren bo tudi drugi voznik pri Red Bullu Sergio Perez, ki se je v Bahrajnu izkazal z neverjetno borbenostjo.

Bo AlphaTauri najboljša ekipa med ostalimi?

Ob boju za vrh smo v Bahrajnu videli tudi neverjetno bitko ekip v “zlati sredini”. Najmočnejša je delovala ekipa AlphaTauri, ki pa je bila na koncu žrtev lastne tvegane taktike s pnevmatikami. Prav zaradi tega so pri omenjeni ekipi ostali brez zaključka kvalifkacij.

Na lanski dirki je sicer navdušil Daniil Kvyat, ki je s četrtim mestom v Italiji prišel do druge najboljše uvrstitve svoje ekipe. Pred drugo dirko nove sezone so pri AlphaTauriju, ki “domuje” le nekaj kilometrov od steze v Imoli, vsekakor dobro analizirali vse pasti dirkališča, kjer so opravili številna testiranja. To bo skušal izkoristiti novinec za volanom Yuki Tsunoda.

Z veliko deli steze, kjer bo omogočeno prehitevanje in izkoriščanje sistema DRS, bodo pri AlphaTauriju vse upe položili v močan Hondin motor in v Imoli znova lovili visoko uvrstitev.

Bo Aston Martin tudi ta konec tedna razočaral?

Ob začetku nove sezone se zdi, da imajo največ težav z “nepoznavanjem” lastnega dirkalnika pri Aston Martinu. V Bahrajnu se je lepo videlo, kakšne težave ima britanska ekipa. Lance Stroll z 10. mestom in Sebastian Vettel s 15. vsekakor nista izpolnila visokih pričakovanj.

Glede na težave Mercedesa v Imoli, bo tudi Aston Martin, ki ga poganja Mercedesov pogon, podhranjen in v težavah.

Kakšno je realno razmerje moči v letošnji F1 karavani?

To je po samo eni dirki v novi sezoni težko ugotoviti, je pa VN Bahrajna vseeno razkrila, v kakšni formi so ekipe.

Karte se bodo v Imoli, kjer ekipe čaka povsem drugačna steza kot v puščavskem Bahrajnu, morda nekoliko premešale, a večjih presenečenj ne pričakujemo.

Red Bull in Mercedes bosta vsekakor razred zase, pri ekipah McLaren, AlphaTauri, Alpine, Ferrari, Aston Martin in tudi Alfa Romeo pa vsekakor želijo priti do čim boljše uvrstitve in osvojiti pomembne točke.

Bodo normalne razmere inženirjem končno razkrile realno sliko?

Z velikimi spremembami na zadnjih delih dirkalnikov pred to sezono, pri vseh ekipa želijo videti, kako se bodo dirkalniki sploh odzvali. V Bahrajnu je bilo težko dobiti realno predstavo, Imola pa je za to idealna priložnost.

Vetra ne bo toliko, steza pa je zelo razgibana in ponuja tako tehnično počasnejše dele kot tudi ravninske dele z visokimi hitrostmi.

Svoje bodo dodala tudi drevesa ob stezi, ki bodo nudila zavetje in hkrati omogočila, da bodo inženirji prišli do pomembnih podatkov pred nadaljevanjem sezone.

Kakšno je tvoje mnenje o tem?

Bodi prvi, ki bo pustil komentar!